Thursday, December 24, 2015

Diari 2 : Pilih Pakej Ibadah Umrah

Assalamualaikum.

Pendaftaran pakej umrah.

Seperti pos kiriman saya sebelum ini , saya telah mendaftar umrah dengan seorang rakan Mutawif, Ustaz Saiful yang juga rakan Sarjana / Tutor UKM. Saya mengambil pakej umrah kendalian Andalusia Travel. Harga pakej yang ditawarkan adalah pelbagai mengikut jenis bilik, jumlah tetamu dan lokasi hotel serta penerbangan.

*Saya memilih pakej bilik berdua economy dengan penerbangan Air Asia**


Dibawah adalah cenderamata yang diberikan oleh Andalusia selepas kita membayar deposit tempahan sebanyak RM300. Jumlah RM300 ini akan dikembalikan sekiranya kita tidak jadi menunaikan umrah mengikut terma dan syaratnya.


Untuk mendaftatlr, tuan-tuan dan puan-puan bolehlah mengunjungi mana-mana Cawangan Andalusia diseluruh Malaysia. (rujuk google). Saya mendaftar di Cawangan Bangi.

Ustaz Saiful boleh dihubungi melalui email berikut : saifullahnasri1@gmail.com

No comments:

Post a Comment